Kandidater og frivillige på Valkyrie plass

Bli med i valgkampen i Frogner

Valgkampen er i full gang i Frogner, med aktiviterer hver dag frem til valgdagen. Vi håper mange har mulighet til å være med oss på stand. I valgkampen kommer vi til å være mye på Majorstutrappen, Frognerveien, Solliplass, og ved forhåndsstemmelokalene i Hydroparken og på Valkyrieplass.

Alle spørsmål kan rettes til valgkampleder Paul Buvarp[email protected] / 932 77 767. Har du spørsmål om aksjoner i regi av AUF, kontakt Simon Glad Frigessi[email protected].

Informasjon om valgkampen legges ut fortløpende i gruppa Frivillige i Frogner Ap Valgkamp 2019. Vi oppforder alle medlemmer som ønsker å være med til å melde seg inn her. Det sendes også ut e-post om aktiviteter ukentlig.Vår glimrende førstekandidat til Bydelsutvalget (BU) er Bjarne Lagesen. Bli kjent med han i vår i denne videoen.

Liste over alle våre kandidater til BU og bystyre finner du her: https://frogner.arbeiderpartiet.no/nyheter/vare-kandidater/

Følg oss gjerne på Facebook. Her kommer det oppdateringer fortløpende: https://www.facebook.com/FrognerAP/

Programmet vårt finner du her:https://frogner.arbeiderpartiet.no/politikken/

Mange av de som stod på stand under superlørdagen i vårkampanjen 2019

Fra vårkampanjen på Majorstutrappa. Her finner du oss gjennom hele valgkampen.